גיר לפיאט דוקאטו

מנוע לפיאט דוקטו

פיאט דוקטו (Fiat Ducato) חדש מצויד במנוע איכותי ביותר. אבל אם מדובר בדוקטו משומשת או ישנה, שעברה אי אילו הרבה קילומטרים, יתכן שהגיע הזמן להזמין מנוע לדוקטו. קבוצות שלמה נאור מתמחים לא רק בטיפולים לרכבים פרטיים או מסחריים במוסך מורשה בעל מוניטין. החברה צברה לעצמה מוניטין מצוין גם כיבואנית של מנועים מחו”ל.

אם אתם קונים רכב מסחרי ישן וצריכים מנוע, אל תתפשרו. אם אתם רוצים לשפץ את הדוקטו הישנה שלכם, אתם לא צריכים להתפשר על מנוע מפירוק שאף אחד לא יכול לדעת אם הוא לא ישבוק חיים מחר בבוקר. קבוצת שלמה נאור מספקת מנועים בייבוא אישי, גם בהזמנה אישית בתמורה לתשלום מקדמה הוגנת. אפשרות לביצוע טיפולים מקיפים במוסך, למעוניינים.

מנוע לפיאט דוקטו (הרכב הוותיק יותר מכפי שחשבתם)

פיאט דוקטו הינה אחד מהרכבים המסחריים הגדולים שנוסעים בכבישי ארצנו. לעומת משאית, אפשר לראות בדוקטו רכב מסחרי קל אולם ללא ספק, כושר ההעמסה מרשים ביותר. הגרסה המחודשת של דגם זה הגיע ארצה רק בשנים האחרונות אולם אין לטעות. הדגמים הראשונים של רכב זה כבר נסעו בכבישי אירופה לפני קרוב לארבעים שנה!

אם הבאתם ארצה דוקטו מחו”ל, אם נפלה לידיכם ההזדמנות לקנות רכב כזה במחיר משתלם במיוחד באחת הגרסאות הקודמות, שווה להתקין מנוע במצב מכאני מעולה. כך תוכלו להשתמש ברכב המסחרי באופן שוטף ובלי תקלות שמפריעות לכם מדי יום ויום. תנו לעצמכם נהיגה נוחה וראש שקט, כאשר רק טיפולי תחזוקה רגילים נדרשים כדי להמשיך ולנסוע, להוביל סחורה ומטען עוד ועוד ועוד.

עובדות מדהימות על דוקאטו ועל מנוע לדוקטו

יש לנו לא מעט עובדות מעניינות שנוכל לספר לכם על דוקטו ועל מנוע לדוקטו. למשל, הידעתם שעל בסיס הדוקאטו משווקים בחו”ל גם המוני קרוואנים מעולים? כן, המנוע האיכותי הוא זה שמספק חוויות של טיולים בכל רחבי אירופה וגם מעבר לה. ועוד עובדה, בתחילת שנות השמונים החלו לייצר את הדוקאטו, כאשר חברת פיג’ו לקחה חלק פעיל בפיתוח.

לאורך השנים, פותחו כמה וכמה מנועים עבור הדוקאטו. למשל, מנועי בנזין וגם מנועי דיזל (סולר). הדגמים הראשונים לא הצטיינו ביותר מדי כוחות סוס בהשוואה למקובל בימנו אלה. כ-70 כוחות סוס בחלק מהדגמים ועד לכ-80 כוחות סוס באחרים. בהמשך גדל מאוד נפח המנוע וגם כוחות הסוס גדלו בהתאם. לצד דגמים בעלי 80 כוחות סוס שווקו בהצלחה גם דגמים של מעל 100 כוחות סוס, הן בגרסאות בנזין והן בגרסאות דיזל.

הגרסאות הבאות של הדוקטו כוללות שיפורים מרובים. בין היתר שיפורים במערכת הזרקת הדלק, שיפורים במבנה המנוע, בסל”ד וכמובן בכוחות הסוס. חלק מהדגמים החזקים (חלקם משווקים בשיתוף מותגי רכב אחרים כדוגמת פיג’ו, קרייזלר ואחרות) כוללים מנוע בנפח של 3000 סמ”ק ועד ל-175 כוחות סוס ויותר.

דגמי דוקטו החדישים המשווקים כיום בארץ מבוססים על מנועים חדישים של 2300 סמ”ק. משווקות גרסאות בעלי החל מ-130 ועד 180 כוחות סוס. יש גם רכבים המוצעים בגרסאות מיוחדות, עם מרכבי משאית, דאבל קבינה ועוד. לסיכום, צריכים מנוע לדוקטו, שישמש אתכם לאורך זמן? קבוצת שלמה נאור ידאגו לכם לכל מה שצריך, ולא משנה איזה דגם של דוקטו מצוי ברשותכם.

מנוע לפיאט דוקטו
4.5 (90%) 8 votes