מנועים משומשים לרכב

מנועים משומשים לרכב

בחיי היום יום שלנו, אנו בדרך כלל מעדיפים להשתמש במוצרים חדשים. הרי אין כמו חדש, אנו חושבים ובדרך כלל זה גם נכון. אבל כאשר מדובר במוצרים מאוד יקרים למשל מכלולים שונים לרכב, גירים וכיוצא בזה, יש מקום בהחלט גם לפתרונות במצב טוב, גם אם הם משומשים. וללא ספק, הדבר נכון גם כאשר צריכים להחליף מנוע. מנועים משומשים לרכב – כאן נספר לכם כל מה שחשוב להביא בחשבון.

מהם הפרמטרים שמשפיעים על ביצועי המנוע

ממש כפי שלא כל רכב מיד 2 דומה למשנהו, אפילו אם מדובר באותו שנתון ובאותו הדגם, כך נכון גם לגבי מנועים משומשים. כלומר, כאשר הרכב שלכם צריך מנוע חלופי, אל תקנו חתול בשק. התקנה של מנוע באיכות ירודה (ובהמשך נסביר מה זה אומר), תגרום לכם צרות צרורות. אפילו עוד לפני שרואים את המנוע בעיניים, יש שני פרמטרים שמשפיעים על ביצועיו. הפרמטר הראשון הוא הקילומטרז’ שעשה עד עכשיו. הפרמטר השני הינו אופי הנהיגה. כלומר, החלפת מנוע למנוע משומש שנהגו בו בצורה שגויה או מזלזלת איננה דבר רצוי. מנוע שחוק, אפילו גמור, שסביר להניח שיגרום הרבה צרות ותקלות.

האם אפשר לקנות מנוע טוב במחיר נוח

אם מישהו מציע לכם מנוע משומש, “במצב טוב” אך במחיר רצפה, כדאי להיזהר. מנוע, אפילו משומש, איננו איזה חלק חילוף זניח וחסר משמעות. זהו השריר והאנרגיה שבזכותו הרכב מתפקד יום יום, שעה שעה. דעו לכם שאם ראיתם מנוע משומש שמוצע במחיר זול באופן חשוד, ככל הנראה זהו מנוע מפירוק. מנוע מפירוק, כמעט בכל המקרים, יהיה מנוע מאיכות ירודה. זה מנוע שיכול מאוד להיות שכבר אחרי שבועות ספורים תרגישו שהביצועים ממש לא מה שקיוויתם. נדגיש, כי אנו לא אומרים ששווה לשלם כל מחיר תמורת מנוע. אבל יש הבדל בין מנוע במחיר סביר לבין מנוע במחיר שהוא פשוט בלתי אפשרי.

איפה מוצאים מנוע איכותי, משומש אבל טוב

אם אתם נכנסים למוסך ומבקשים שיחליפו לכם את מנוע הרכב, לא בטוח שהמנוע שתקבלו יהיה משביע רצון. במיוחד, אם לא תקפידו לשאול איזה מן מנוע הוא זה. חשוב לדעת כי המנוע שמתקינים צריך להיות בנפח מתאים והוא בהחלט יכול להיות אפילו חזק יותר מהמנוע הקודם, בתנאי שהוא תקני. אבל מה שחשוב זה לדעת שאתם יכולים לקנות בעצמכם את המנוע הרצוי, מיבואן של מנועים. חברת שלמה נאור הינה בעלת מוניטין בייבוא של מנועים וגירים. מנוע מיובא, משומש, הוא כזה שמאחוריו קילומטרז’ נמוך יחסית ובעיקר – תחזוקה מוקפדת. בחו”ל, מכיוון שהנהיגה יותר רגועה והטיפולים מבוצעים כסדרם, מנועים משומשים לרכב מהווים עסקה טובה מאוד.

כל סוגי המנועים ואפשרות להתקנה ושירות

שלמה נאור, כאן לא רק עוסקים בייבוא של מנועים וחלפים אחרים, גירים, מגדשי טורבו וכיוצא בזה. לצד ניסיון רב בייבוא כל סוגי המנועים לרכב, במקום גם מוסך המתמחה בפעולות של החלפת מנוע, שיפורים וטיפולים. לא כל מוסך עוסק בהחלפות של מנועים בתדירות גבוהה. אם אתם מחפשים מנוע, כל סוג של מנוע וגם אפשרות להתקנה ושירות לכל המעוניין, צרו קשר. כל המנועים נבדקים לפני ההתקנה וגם לאחריה.

מנועים משומשים לרכב
5 (100%) 5 votes