החלפת גיר ליונדאי

גיר ליונדאי i20

בשנת 2009 פינה את מקומו אחד הדגמים המוצלחים של יונדאי באותה תקופה, הגטס, לטובת מכונית סופר מיני מוצלחת לא פחות, ה-i20. במשך העשור שחלף מאז יובאו לישראל מספר גרסאות של רכב זה, כשלמשל נפח המנוע בחלק מתת הדגמים הוא 1.4 ליטר, באחרים הוא 1.2 ליטר, בשנים הראשונות היו גם מנועי 1.6 ליטר וישנם גם דגמים עם מנוע בנפח 1 ליטר בלבד (אבל עם ביצועים בהחלט מספקים). 

גם מבחינת תיבות ההילוכים ישנו מנעד רחב ביונדאי i20: בחלק מתת הדגמים ישנו גיר ידני, באחרים גיר אוטומטי ואופציות נוספות הן טיפטורניק ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. בהתאם בכל מקרה שבו אין ברירה אלא לבצע החלפת גיר ליונדאי i20 הדגש העיקרי הראשון הוא התאמה מלאה לפי תת הדגם ושנת הייצור.

החלפת גיר ליונדאי i20

המלצה חשובה נוספת לגבי החלפת גיר היא להעדיף גירים מיובאים. גירים אלה, ובפרט כשמדובר על תיבת הילוכים שהובאה לארץ על-ידי שלמה נאור ועל סמך הבקיאות המקצועית המעמיקה של הצוות המיומן שלנו, מבטיחים לכל נהג ביצועים איכותיים ואמינות ארוכת טווח.

חברת שלמה נאור מייבאת לארץ גם חלקים לגירים ליונדאי i20. החלקים האיכותיים מאפשרים למכוני שיפוץ לבצע תיקונים שונים הכרחיים בתיבות ההילוכים כך שהן ימלאו את תפקידן החשוב לאורך זמן רב ככל האפשר.

אולי תאהבו גם:

גיר ליונדאי i20
5 (100%) 1 vote