מנוע למיצובישי טרייטון

דיוק יפני: מנוע למיצובישי טרייטון

הטנדרים של מיצובישי תפסו לאורך השנים מקום של כבוד בז'אנר ולא בכדי. בין אם אתם נהנים מהמיצובישי טרייטון שלכם באופן פרטי כרכב שטח חזק ובין אם אתם משתמשים בכוח שלו כרכב עבודה מסחרי – הטנדר 4X4 מבית מיצובישי יעשה את עבודתו נאמנה. אך גם בטרייטון החזקה תצטרכו לעיתים להחליף מנוע, הנה כל מה שתצטרכו לדעת על החלפת מנוע למיצובישי טרייטון.

מנוע לרכב עם עוצמה, אבל לא רק

כרכב שמשלב בין עוצמה וכוח לפינוקי הטכנולוגיה – מיצובישי טרייטון עושה עבודה נפלאה. יש בו יתרונות משני העולמות ועוד הרבה יותר מזה. המהפכה האמיתית בטנדרים של מיצובישי, כך על פי אנשי החברה, רקמה עור וגידים כאשר חברת מיצובישי הייתה למעשה הראשונה בעולם לשלב תיבת הילוכים אוטומטית בדור המתקדם של הטנדרים שמיועדים לעבודה. כיום, הנעה כפולה בטנדר כפול-קבינה נראה טבעי לחלוטין, אך במיצובישי כמו במיצובישי לא שקדו על השמרים והתקדמו מאז, עד המיצובישי טרייטון 4X4.

מנוע מיבוא או מפירוק מקומי?

בעלי רכבים רבים שהגיעו לרגע בו הם צריכים להחליף מנוע לרכב האהוב שלהם, נתקלים בשאלה שפעמים רבות עולה ראשונה – האם כדאי להחליף למנוע מיבוא או שאולי עדיף ללכת על מנוע שפורק מרכב פה בארץ?

התשובה לשאלה הזו היא חד-משמעית וזו נקודה בה כדאי לכם לוותר על ההתלבטות. הנה כמה מהסיבות המרכזיות שמנוע מיובא עדיף על מנוע מפירוק מקומי:

  • אקלים ים-תיכוני: אם אתם גרים בישראל, אנחנו לא צריכים לספר לכם כמה יכול להיות פה חם בחודשי הקיץ. מה שאנחנו כן יכולים לספר לכם, הוא שמזג האוויר הרותח גורם נזק לרכב ולחלקיו השונים, כולל המנוע. החום גורם לשחיקה במנוע וגם בגירים.
  • תרבות טיפולים: נכון שלא כולנו כאלה, אך הרוב המכריע של הישראלים פשוט לא מטפל ברכב שלו בצורה נכונה. בעלי רכב רבים לא מטפלים ברכב שלהם בזמן, בעקביות ובמקומות מקצועיים. בנוסף, מתן שמן ומים לא איכותיים או מתאימים, שלא נדבר על בזמן מאוחר מדי, גורמים נזק עצום למנוע לאורך זמן.
  • צורת נהיגה: תרבות הנהיגה בארץ יכולה לעיתים להיות כזו שפוגעת ברכב ובחלקיו. מעבר למהירות בה נוהגים בכבישי הארץ, גם צורת הנהיגה, הפקקים והשימוש בדוושות הרכב לוקה לעיתים בחסר ועלול ליצור נזק ברכב.

מנועים מיבוא לעומת זאת, שמורים בקפדנות רבה הרבה יותר. הם מגיעים לארץ עם ק"מ נמוך ולאחר שטופלו ונבדקו מספר פעמים. בנוסף הם מגיעים ממדינות בהן מזג האוויר לא פוגע בחלקי הרכב וצורת הנהיגה באותה המדינה, שקולה יותר.

מה חשוב לבדוק כאשר קונים מנוע מיבוא?

הצעד החשוב ביותר שתוכלו לעשות לקראת החלפת מנוע שתעבור בשלום ובמחיר שתוכלו לעמוד בו – הוא לבחור את החברה ממנה תרכשו את המנוע החלופי.

הכירו את קבוצת שלמה נאור, המקום בו תמצאו מנועים איכותיים ושמורים מיבוא עבור כל סוגי הרכב: קוריאני, אירופאי, אמריקאי או יפני. קבוצת שלמה נאור פועלת בשוק כבר משנת 1978 ובנתה לעצמה שם בינלאומי בתחום של חלקי חילוף לרכב.

מה הופך מנוע מיבוא אצל קבוצת שלמה נאור לכדאי יותר?

כאשר אתם פונים לשלמה נאור על מנת להחליף מנוע למיצובישי טרייטון, או לכל רכב אחר, אתם מרוויחים מספר דברים, המרכזיים שבהם: אמינות, מקצועיות, שירות ומחירים הוגנים. אך זה לא הכל.

הנה עוד כמה פרטים שמייחדים אותנו ואת מנועי היבוא שלנו:

  • בדיקות מרובות: כל מנוע שמגיע אלינו לחברה, עובר בדיקה קפדנית בחו"ל ועוד 2 בדיקות על ידי הצוותים המקצועיים שלנו. בין היתר נבדקים הדברים הבאים – בדיקת קומפרסיה, בדיקת מעברים ומראה כללי, בדיקת שברים ועוד.
  • ק"מ נמוך: כל המנועים מיבוא שתמצאו אצלנו בקבוצת שלמה נאור, הינם מנועים שמורים שטופלו בזמן ואף יותר חשוב, הם בעלי ק"מ נמוך.
  • בדיקה סופית: לאחר שהתקבלה אצלנו הזמנה למנוע מסויים, צוות מקצועי שולף את אותו מנוע ועורך בדיקה קפדנית נוספת, שמא קרה משהו בזמן אחסנת המנוע.

פעולות אלו ועוד, מביאות לאחוזי הצלחה שאין כדוגמתם בכל הקשור למנועים מיבוא שנרכשים אצלנו בקבוצת שלמה נאור.

Rate this post