מנוע למזדה 5

מזדה 5 הוא מיני-וואן פופולרי מאוד בישראל. הדגם, שמתאים במיוחד לעד 6 נוסעים, מגיע עם מנוע 2 ליטר ו-144 כוחות סוס, המומנט המרבי שלו הוא 18.3 קג”מ והפעולה שלו שקטה וחסכונית (ביחס לקטגוריה שאליה הוא שייך, כמובן). כמו כל מיני-וואן, גם המזדה 5 עומד בדרך כלל בעומסים משמעותיים – ומתמודד איתם בהצלחה. במקרים שבהם נדרש תיקון, ובפרט החלפת מנוע למזדה 5, חשוב להשתמש אך ורק בחלפים איכותיים, כך שניתן יהיה להמשיך וליהנות מהביצועים המרשימים של הרכב. בפרט מומלץ להעדיף חלפים מיובאים כולל מנוע מיובא.

החלפת מנוע למזדה 5

קבוצת שלמה נאור מתמחה בייבוא מנועים בעלי קילומטראז’ נמוך ובהתאמה מלאה של מנוע למזדה 5 לפי שנת הייצור. כל המנועים שמיובאים על-ידינו נבדקים באופן מעמיק במועד ההגעה, ושוב במועד המסירה. הבדיקות כוללות שברים, מעברים וקומפרסיה. הניסיון הרב של אנשי המקצוע של שלמה נאור, גם באופן כללי בתחום הרכב וגם לגבי מנועי מזדה 5, מבטיח איכות גבוהה ומקסימום ביצועים לאורך זמן.

חלקי חילוף למזדה 5

לא רק החלפת מנוע: גם תיקון מנוע שכולל חלפים כמו רדיאטור, גיר, מגדש טורבו, אלטרנטור, סטרטר ועוד, חייב להתבסס על חלקי חילוף שנבדקו בקפידה על-ידי מומחים מנוסים ונמצאו כמתאימים – כדי שהנהג שברכבו מותקנים החלפים יוכל לדעת בוודאות שהמנוע ישרת אותו באופן אידיאלי במשך שנים רבות.

מנוע למזדה 5
5 (100%) 1 vote